Klubbsss

Hallojsan,
Just nu kan jag ju som sagt inte lägga in bilder! *hpppf* Känns jätte irriterande. Därför hade jag tänkt be er om lite hjälp. Jag har tänkt starta ett litet sk. Klubbprujekt! Ni ska helt enkelt skriva klubbar här som ni tycker att jag ska lägga upp här i bloggen. Jag kollar upp klubbarna ni tipsar och kollar upp dom. Dom jag tycker är speciellt bra tänker jag lägga upp här i bloggen och skriva om.
Låter det bra? :]


Hoppas på många förslag nu
Gött Kött
//
Heinna


Kom på att det förmodligen inte kommer bli nå bra... s tyvärr la jag ner det innan det ens börjat.. o.O

Mari988

Jojodockas klubb Blanada, för hon lägger ner rätt mkt tid på den varje dag!

2010-01-03 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: